
Consilier domeniu organizare evenimente
Descrierea postului
1. Scopul general al postului
Coordonarea activității de elaborare și implementare a strategiei de comunicare internă a firmei în conformitate cu strategia generală a acesteia.
2. Competențe personale: seriozitate/responsabilitate, adaptabilitate, autocontrol, atitudine pozitiva, spirit de observație, capacitate de comunicare etc.;
- Descrierea sarcinilor / atribuțiilor / activităților postului:Atributii, activități și competențe:
- Să ofere consilierea în:
evaluarea nivelului de pregătire a companiei pentru desfășurarea de evenimente
• implementarea măsurilor corective pentru imbunătățirea organizării evenimentelor
• monitorizarea si coordonarea comunicării interne pentru organizatorii evenimentelor - monitorizarea si coordonarea comunicării interne pentru organizatorii evenimentelor
- monitorizarea si coordonarea comunicării cu beneficiarii evenimentelor
• elaborerea conținutului programelor evenimentelor organizate
• elaborarea matricei responsabilităților cu organizatorii de evenimente - elaborarea algoritmului/metodologiei de stabilire a pretului
- domeniul legislației în vigoare ce ține de organizarea evenimentelor indoor si outdoor
- elaborarea interfața calendarului de evenimente
- specificul dotărilor tehnice pentru derularea evenimentelor (technical rider)
- elaborarea planului de marketing
- elaborarea planului de logistică a fluxurilor de persoane pentru evenimente indoor si outdoor
Specificațiile postului
Nivelul de studii: Studii superioare
– Experienţa de lucru în domeniul organizării evenimentelor în masă – minimum 10 ani
Persoanele interesate sunt rugate să expedieze un CV la adresa electronică: info@chisinauarena.md până pe 15.08.2020
Doar pesoanele selectate vor fi contactate pentru interviu.